Börja skriva igen

Hejsan! Jag har tänkt på saken och jag tror att jag tänker börja skriva igen! För jag har ju inte skrivit på väldigt länge! Igår var jag sjuk. Skitjobbigt men vi har ju jullov så det är väll inget att stressa över. Eller?? Idag mår jag lite bättre. Jag tar fortfarande medeciner för säkerhets skull.(Om ni undrar vad jag har för sjukdom så är jag förkyld)
Imorgon är det nyårsafton. Ska bli kul. På morgonen(eller snarare förmidagen) ska jag och min familj åka till goda vänner till familjen och äta brunch. En riktig nyårs brunch. Sedan mot kvällen ska vi duka fint. Vi barn får dricka barn champagne och dom vuxna...ja... Int vet jag. Någge gott ivarjefall.(gott för VUXNA.) Jag vet inte riktigt vad vi ska äta. Det ända jag vet att vi ska äta är pilgrimsmuslor(aldrig ätit) och hummer(aldrig ätit) Så det ska bli spännande att smaka på det! hejdå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

felixdagar

Hej jag heter Felix och är en busig kille som gillar hönor. Jag gillar också att mysa med min familj och att träna karate.

RSS 2.0