En annan sak....

Ja nu hade ju vår grupp gjort kvicksand. Sedan bar det av till en annan plats på fotbolls planen. Den hette "mattan. Det var en liten matta som hela gruppen skulle börja att stå på. Det var inte så svårt.... MEN.... MAN......SKULLE.....VÄNDAPÅMATTANNÄRALLAVARPÅDEN! ok.. Nu fattar ni säkert inte ett piss...... Ja man skulle vända på mattan när hela gruppen var på den. Ingen fick gå av mattan och hjälpa till på det sättet. Så alla måste stå på mattan och sedan vända den om och stå på undersidan av den. Yeeeaaahh! Vi klarade det! Ja nu är det ju så att min grupp inga var lite pro! Sedan skulle vi gå till ett ställe som var ganska nära skolan. Eller det var facktiskt baksidan av skolan. Och längs med väggen eller vägen som man tog hade dem lagt ut 20 saker. Vi skulle gå läng med vägen och titta runt och försöka hitta alla saker. MEN man måste komma ihåg alla saker som man såg. Så den ena fick komma ihåg det, det och det och dendra det. Och så klart.... Vi kom ihåg allt och klarade upp giften.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

felixdagar

Hej jag heter Felix och är en busig kille som gillar hönor. Jag gillar också att mysa med min familj och att träna karate.

RSS 2.0