sorry !

Hej bloggen! Sorry att jag inte har skrivit på länge! men jag har faktiskt inte tänkt på det så himla mycket. Och jag vet att jag inte har så många tittare men det är ju mitt eget fel! Men nu tänkte jag berätta lite om vad jag har gjort i skolan och så.
Varje dag så år så har vi en dag i skolan som heter "lärakänna varandra dagen. Det är en dag som all 1:or och alla andra i skolan lär känna varandra. Olika personer från varje klass delas inn i olika grupper. Så det kanske är 2 från klass2 och 2 från klass 5 o.s.v. Sedan ska vi göra en massa lekar. Först så började jag vid ett par pingisbord. Vi hade en låda framför oss med 3 st hål i. Det var ett hål på framsidan och på båda sidor om den. Inne i ldan så hade dem byggt en figur med klossar. En person från gruppen fick gå och kolla igenom ett av hålen och komma ihåg hur den såg ut. Men man hade bara 10 sek. på sig att titta och komma ihåg hur den såg ut. Sedan när äns 10 sek. hade gått så gick man tillbaka till sein grupp. Och så sa man vad man kom ihåg hur den såg ut och så fick man bygga den med egna klossar som man hade. Men om man inte kom ihåg hur den såg ut så fick en annan person gå och kolla hur den såg ut. Men det var fortfarande bara genom ETT hål och bara i 10 sek. Och man själv fick bara titta EN gång. Så man måste komma ihåg. Så det var den första saken som man fick göra. Imorgon så mommer nästa. Hej då!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

felixdagar

Hej jag heter Felix och är en busig kille som gillar hönor. Jag gillar också att mysa med min familj och att träna karate.

RSS 2.0