Från gårdagen!

Hej igen! Jag kunde inte skriva igår, men det var ju ändå nyårsafton! Jag tror nog inte att det var så många som satt vid datorn igår ändå. Det var väldigt god mat igår! Det fanns väldigt mycket mat också! Det fanns halstrade pilgrimsmusslor,gratinerad hummer(gratinerat med champagne och ostsås),tunnbrödsrullar med smögenröra,små svartbrödsbitar med skagenröra,tunnbrödsrulle med gravadlaxröra, ostpaj och färska räkor med vitlöksaioli. LYXMAT!! Till dricka fick Senny och låtsaschampagne(Barn champagne med aprikos smak) och mamma och pappa drack äkta champagne. Senny tyckte inte om våran champagne så hon tog julmust istället. Asså det var väldigt dåligt.(En annan sak. INTE maten!) På kantarellen fanns det bara julmust light. Vad i allsindar är det?? Jag har aldrig hört talas om någon julmust light förut i varje fall. Vi frågade om det inte fanns vanlig julmust(inte light), men hon sa bara att det fanns light. Så pappa var ju tvungen att köpa en light. Vi har inte smakat på den ännu. Och jag tror nog inte att jag vill det heller! Jag tycker inte om cola light. Jag tycker mindre om vanlig julmust än cola.(Fast julmust är ändå gott!) Så nu vill jag bara inte veta hur dendär jäkla julmust light smakar! BLÄÄÄ!! Sedan när vi hade ätit gick vi och såg på tv. Det kom programmet "Grabben i graven brevid" Som man har sett typ 8 gånger. Nej kanske inte 8 gånger då... Men jag har sett den minst 4! Sen när klockan slog 12(egenteligen 10 i 12) gick vi ut och skjöt raketer. Jag fick tända över hälften resten tände pappa! Jag fick tända 2 bomber och minst 7 raketer! De va kul de! Sedan gick jag väll bara och borsta tänderna och gick o la mig.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

felixdagar

Hej jag heter Felix och är en busig kille som gillar hönor. Jag gillar också att mysa med min familj och att träna karate.

RSS 2.0