Musik tävling..

Tjena! Jag hade tänkt att jag skulle ha en musiktävling här på min blogg! Så om ni som läser här på min blogg kan länka min blogg så att andra kommer och ser den så kan jag starta en liten musik tävling. Den går ut på att jag har några låtar. Sedan varannan dag (inte säkert att det är varrannan dag men ska försöka) så ska jag lägga ut 2st. låtar som ska tävla mot varandra. Ochb det är NI som röstar vilken som är bäst. Sedan när alla har spelats Så hittar tar jag dem låtar som har kommit vidare och blandar dem så att dem får tävla mot en ny. Det här kommer ta ganska länge att hålla på med det här temat men... vad gör man inte för sin blogg och siana kära tittare!!?? Så att om nmi länkar min blogg ni som läser så det blir lite flera som vet om tävlingen och att det blir flera som röstar så börjar jag tänka ut låtar. Vid nästa inlägg Så kommer det vilka låtar som kommer möta varandra så får ni rösta vilken låt som nik tycker att är bäst. (På kommentarer) Så länka nu så börjar vi på måndag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

felixdagar

Hej jag heter Felix och är en busig kille som gillar hönor. Jag gillar också att mysa med min familj och att träna karate.

RSS 2.0