the hunt of the slender man...

Tjena! Jag har gått ut i skogen igår  och ja..... Jag letade efter bevis på att slenderman facktiskt finns!!!
 
 
Blod!!!!!!!! Ser du inte??????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det är ju blod!!!!!!!!!!!
 
 
Där! Det blev en suddig bild mennnnn............. Ni förstår väll kanske att man blir ganska rädd om man just har sitt slenderman! Och sen ska man ta ett foto på det. Det kanske inte blev så bra men ni ser i varjefall slenderman. Jag har ju gjort en ring runt honom och 3st. pilar runt honom. Så ni MÅSTE se honom. Ni måste se honom!!!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

felixdagar

Hej jag heter Felix och är en busig kille som gillar hönor. Jag gillar också att mysa med min familj och att träna karate.

RSS 2.0