Lite mera från gårdagen...

Hejsan! Ja jag sa ju att jag skulle skriva lite mera om vad som hände igår och vad det var för lekar. Ja jag berättade om det där med klossarna vid pingisborden. Men nu kom vi till en lek som hette "kvicksand". Vi gick till fotbollsplanen (alltså vi har en grusplan på vår skola). Där hade dem lagt ut koner i ett litet område. Man hade också små plankor vid sidan. Det som man skulle göra var att man skulle stiga på plankorna och ta sig över utan att hamna i kvicksanden. Så man skulle ta sig över från ena änden till den andra. Eller snarare hela GRUPPEN skulle över till andra änden. Och det var bara lika många plankor som det var barn i gruppen. Så på det sättet skulle man ta sig över från den ena änden till den andra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

felixdagar

Hej jag heter Felix och är en busig kille som gillar hönor. Jag gillar också att mysa med min familj och att träna karate.

RSS 2.0