Läskiga spel(tips)(fakta)

Hej har du någon gång funderat så här?Jag skulle så gärna vilja spela ettt skräckspel men jag vet inte vad det finns för bra.´Vad ska jag göra??? Nu har svaret kommit! du går till min blogg! Snacka om förstahjälpen!
TIPS1: SLENDER
 
Namn: slender the 8 pages.
Vad ska man göra?: Man är en tjej(ett barn) och man ska försöka hitta alla 8 lappar. Man går i en mörk skog och har en ficklampa. Man ska försöka hitta 8st. lappar som kan vara var som helst. På bilar,på husväggar,i hus,på träd o.sv. Men akta dig för slenderman! Han är en lång spinkig kille med ca.8 armar. Fast om man ser på en bild på honom så ser man bara två. Men de andra 6 är till för att kamoflougera sig. Om han står mellan två trädstammar så ser man ju honom hur lätt som helst. Men då tar han användning av sina abdra sex armar. Han typ utvidkar benen så dem blir två meter höga. Sedan böjerhan ut sina andra åtta armar så dem oxo blir 2 meter långa. Sedan tar han tag i dem två trädstammarna med alla sina armar. Då ser det ju bara ut som kvistar! Man ser honom knapt! Här kommer lite bilder på slender man.Den nedre bilden är ju lite suddig men det ska den vara!! När man ser slenderman så börjar det spraka runt hela skärmen och hans ansikte flyger upp mitt framför ögonen på en!! JU!!
 
 
 
 
Nu en bild på när han står mellan 2 trädstammar:
Det var ingen perfekt men jag kunde inte hitta någon bättre.
 
TIPS2: AMNESIA
 
namn: Amnesia the dark descent.
Vad ska man göra?: Man är en kille som heter daniel. Mitt i allt vaknar han upp någonstans där han aldrig har varit förut... Man ska inte göra så mycket man ska väll undersöka stället. Jag vet inte vad det är vad man ska göra riktigt. Men det kan vara riktigt läskigt och tom. stressande ibland! Lite  bilder på monstret från amnesia: obs! Det kan finnas en massa zombies också. Men det är han här som är läskigast!
 
 Japp det var dagens läskiga spel! Jag kanske skriver mera spel imorgon! Hejdå!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

felixdagar

Hej jag heter Felix och är en busig kille som gillar hönor. Jag gillar också att mysa med min familj och att träna karate.

RSS 2.0